مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-19سياسي

ناگفته های آیت الله یزدی | منتظری گفت همه اش تقصیر آقای خمینی است


مرحوم آیت الله یزدی در سخنانی منتشرنشده با اشاره به جلسه ای در دوران مسئولیتش بر قوه قضاییه با آیت الله منتظری می گوید: روز قیامت شهادت می دهم که آقای منتظری در آن دیدار گفت که همه اش تقصیر آقای خمینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، نویسندگان کتاب روزگار قائم مقامی که ناگفته هایی را درباره آیت الله حسینعلی منتظری قائم مقام معزول رهبری در دهه 60 مطرح کرده اند، به همراه برخی دیگر از پژوهشگران بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در تاریخ 23 شهریور 98 به دعوت مرحوم آیت الله محمد یزدی فقیه تازه درگذشته شورای نگهبان، در محل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با وی دیدار داشتند.

رییس فقید جامعه مدرسین بعد از مطالعه کتاب روزگار قائم مقامی ، برای تقدیر از نویسندگان، فرصت این دیدار را فراهم کرده بود.

در این دیدار آیت الله یزدی ضمن تأیید و تقدیر ویژه از کتاب، به بیان برخی خاطرات خاص خود پیرامون قائم مقامی و حواشی مربوط به آقای منتظری پرداخت که متن این دیدار، با اندک حذفیات جهت مراعات برخی مصالح، برای نخستین بار منتشر می گردد.

کتاب روزگار قائم مقامی بر خلاف بسیاری از آثار گذشته که بر نفوذ باند سیدمهدی هاشمی تأکید دارد،  از مثلث نفوذ مهدی هاشمی، لیبرال های نهضت آزادی و منافقین پرده برمی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های آیت الله یزدی | منتظری گفت همه اش تقصیر آقای خمینی است

ناگفته های آیت الله یزدی | منتظری گفت همه اش تقصیر آقای خمینی است